خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید اکبری لنگرود
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص لنگرود   
شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 10:08

 

alt

مختصری از زندگی نامه شهید اسماعیل اکبری

 

شهید اسماعیل اکبری در سال 1348 به دنیا آمد این شهید  بزرگوار دوره ابتدایی را در مدرسه ابتدای بهاری سابق تحصیل نموده است .

 شهید در یک  خانواده تقریبا متوسط بوده و این باعث شده که شهید بزرگوار  از ابتدا روی پای خود بایستد و در کنار خانواده به کشاورزی بپردازد.

شهید دارای اخلاق نیکویی  از قبیل خوش رفتاری و خوش اخلاقی بوده و هرگز سعی نمی کرد که پدر یا مادر و یا سایر خانواده از او نگران باشند و همیشه عبادت یومیه خودش را ترک نمی کرد و در راهپیماییها و سایر مجالس های مذهبی به حد ممکن شرکت می کرد.

شهید قبل از شهادت به مدت 3سال در بسیج صاحب الزمانی انزلی محله به عنوان بسیجی  فعالیت داشته .

بعد از انقلاب چون شهید در پایگاهها و گروههای حزب الله فعالیت داشته شهید همیشه در برابر ضد انقلاب می ایستاد و با آنها بعث و گفت و گو می کرد و می گفت عراق متجاوز است و باید با متجاوز جنگید و علاقه  به جبهه رفتن داشتاما از آ«جای در قاموس ضد انقلاب بحث منطقی وجود ندارد لذا ضد انقلابیون به منزل  پدری ایشان حمله کرده و حتی پدر یزرگوارشان را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شهید همیشه علاقه به جبهه داشت و هر وقت پدر و مادر در مورد رفتن به جبهه از ایشان  جلوگیری می کردند ناراحت می شد و می گفت که جبهه نیاز به ما دارد و ما باید همیشه در جبهه باشیم.

 یکبار برای آموزش در منجیل به مدت یکماه و نیم مانده و بعد از آموزش  ، با سپاهیان کاروان محمد(ص) برای جبهه اعزام شدند و در عملیات کربلای 5 شرکت نموده و در تاریخ 25/10/65 شهید شدند.

 

 به گفته پدر شهید پیکرشهید سر در بدن نداشت بدنش همه زخم بوده به وسیله ترکش خمپاره شهید شده بود

مدفن این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهرستان لنگرود  می باشد

 

وصیت نامه شهید اکبری ناصری

بسم ا... الرحمن الرحیم

ولاتحسن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

کسانیکه در راه خداوند کشته می شوند مرده می پندارند بلکه آنان زنده اند و در نزد پرودگار خویش روزی میخورند

با سلام و درود بر حضرت مهدی (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام بر همه شهدای راه اسلام از هابیل تا شهدای انقلاب اسلامی . هم اکنون که بانگ  هلی من ناصری حسین زمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی به گوشم رسیده بنا براین نتوانستم در مقابل این ندای امام عکس العملی نشان ندهم لذا به عنوان یک فرد مسلمان به ندای رهبر انقلاب ابیک گفته و راهی جبهه های حق علیه باطل شدم و امیدوارم که در این راه بتوانم وظیفه خود را بخوبی انجام داده و مورد قبول خداوند واقع گردد چون در این راه قدم نهادم و می دانم کسانیکه در این راه هستند، هر آن منتظر شهادت هستند .

به همین جهت من بهتر دیدم که مطلبی را به عنوان وصیت نامه ام از مردم میخواهم که رهبرکبیر انقلاب اسلامی را تنها نگذارند و همیشه گوش به فرمان او بوده و دستوراتش را مو به مو انجام دهند و این جنگ را هم تا پیروزی نهایی ادامه دهند و از دشمنان اسلام هیچ بیم و هراسی نداشته باشند اگر چه دشمنان اسلام مسلح به سلاح های مدرن هستند و به آنها متکی بوده ولی نیروی ما فوق و بالاتر از نیروی آنها داریم که دشمنان اسلام هرگز به چنین نیرویی دست نخواهند یافت و همین نیروی الهی یاری گر  ما در تمام مراحل زندگانی و درتمام نقاط جبهه ها است  و براثرهمین قدرت خداوند است که چنان ترس و وحشتی در دل دشمنان اسلام به وجود آورده است که سلاح های آنها هیچ گونه کاری انجام نخواهند داد و مردم مسلمان ما و دیگر مسلمانان دنیا بیش از پیش هدف و راهالهی خویش را در پیش گرفته و آن را تا هدف نهایی که همان پیروزی اسلام در سراسر دنیا است ادامه خواهند داد در ضمن از مردم میخواهم که مسجد را خالی نگذارند و در نمازهای جمعه و جماعت شرکت فعال و گسترده داشته باشند . و از مردم مسلمان میخواهم که هرگونه اختلافی را کنار گذاشته و پشتیبان رهبر انقلاب و روحانیت مبارز و متهد باشند و لحظه ای در جنگ  کوتاهی نکنند تا بتوانند در جنگ پیروز شده و این انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی اش آقا امام زمان تحویل دهند در آخر از پدر و مادر و خواهر و برادرم میخواهم که اگر بدی ازمن دیده اند مراببخشند و مرا عفو نمایند .

 

خدایـــا، خدایـــا، تـا انقــــلاب مهـــدی ،خمینــــی را نگــــهدار

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 17:06