خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد سيد حسين حسينی
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رشت   
يكشنبه 01 ارديبهشت 1392 ساعت 15:16

بسم رب الشهدا و  الصدیقین

alt

 

وصیت نامه شهید سید حسین حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا ا... انا الله راجعون همه از اوئیم وبه سوی او باز می گردیم

حضرت محمد صلی الله علیه و آله: چون آخر زمان فرا رسد شهادت خوبان را گلچین می كند

ولا تحسبن الذین قتلوا سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

« كشته شدن در راه خدا را مرده مپندارید بلكه آنها زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند »

این شهادت هاست كه به ملت ما وعده پیروزی نهائی می دهد.

( امام خمینی )

 

سلام علیكم : سلام من برمادران وبرادران وخواهران عزیزخدمتگزاران به اسلام و مسلمین.

الان كه دارم این وصیتنامه را می نویسم  هیچ دلبستگی وامیدی به زندگی در این دنیا ندارم و فقط به امید خدا وبرای خدا و دین و اسلام و كتاب قرآن است كه به جبهه می روم من به درخواست حسین (ع) كه در كربلا فرمود ،،، هل من ناصرینصرنی ،،، آیا كسی است كه مرا یاری كند وقرآن و اسلام را كمك كند جواب مثبت دادم ، فرمان رهبركه فرمود بركسانی كه تجربه جنگی و قدرت دارند واجب شرعی و كفائی است كه به جبهه بروند اطاعت كردم و از شهر و دیار و زندگی خود دست كشیده و در جای غربت و در صحرای گرم خوزستان فقط برای یاری دین اسلام و دفاع از كشور جمهوری اسلامی و مردم مستضعف آمده ام و خاطر ادامه دادن راه شهیدان اسلحه برادران را برداشتم و در پیشتازی بركافران به قلب دشمن زبون یورش خواهیم برد و آنها را از صحنه روزگار برخواهیم داشت و قدرت اسلام را برابر گیتی و پرچم لااله الله را به احتزاز در خواهیم آورد.

چون در این موقع درخت پربار اسلام به خون احتیاج دارد اگر الآن خون ما ریخته نشود در آینده  باید برای پیشرفت اسلام ریخته شود چون این درخت را باید سیراب كنیم تا نخشكد و خون همه شهیدان انقلاب جنگ تحمیلی به هدر نرود و كافران برما حاكم نباشند با استقلال آزادی و جمهوری اسلامی به حیات كشور خود ادامه دهیم من نمی توانم در شهر ساكت باشم و بگردم و جوانها و برادران عزیز كه هیچ غرض جز یاری اسلام و دفاع از كشور و جلوگیری از تجاوزات غاصبان نداشتند بدست خونخواران گیتی پرپر شوند و پیكر شهیدان غرقه در خون پاكشان كه سراسر مقاومت و پایبندی به اسلام امت برای شهرستان به ارمغان آوردند و موقعی انسان می تواند ادعای حسین (ع) گونه بودن كند كه با یزیدیان زمان بجنگد و آنها را نابود كند و با تنش درزیر تانكها له شود و خود را هدیه به اسلام كند ، و امیدوارم كه بتوانم ندای حسین (ع) در صحرای كربلارا به گوش جهانیان برسانم كه اگر دین ندارید جوانمرد و آزاده باشید.

 و به شما توصیه می كنم وصیتهای مرا انجام دهید وصیت به همرزمان عزیزم كه سلاحهای من و دیگر مبارزان را خدا بدست شما است مبادا آن را به زمین بگذارید . اسلحه شهداء را برگیرید و با غرش عظیم بركافران بتازید و انتقام خون پرپرشدگان را از ظالم بگیرید و سعی كنیدكه پوینده و جوینده راه خدا كه بهترین راههاست باشید والا پشیمان می شوید.

  وصیت به خواهرانم كه حجاب تو خواهر كوبنده تر از خون شهید است و درس را از بانوی یگانه اسلام فاطمه الزهرا (س) یاد بگیرید وعمل كنید ، اگر می خواهید شهداء از شما راضی باشند احترام حرمت خونشان را بپا دارید .

وصیت به خانواده ام و من راضی نیستم كه از انقلاب اسلامی چیزی تقاضا كنید اگر تقاضا كنید حرام است خانواده عزیزم دوست ندارم برایم گریه كنید برای سرورشهیدان گریه كنید . استوار باشید تا دشمن كوردل با دیدن شما كورتر شود، از مردم میانده می خواهم كه با هم وحدت داشته باشند و از اختلافات دوری كنند  وامام را تنها نگذارند و این شما هستید كه می توانید از لحاظ اقتصادی ضربه بزرگی به پیكر امپریالیست شرق وغرب بزنید .

 وصیت به مادرم : مادر عزیز ناراحت نباش كه فرزندت در راه الله حركت كرده وجانش را در راه خدا داده است چون می دانید كه مردن برای همه است، چه بهتر كه در راه خدا فرزندی اهدا كرده باشد می دانم كه خیلی برای من زحمت كشیدی ومن ثمری برای تو نداشتم و پدرعزیز و مادرگرامی از من راضی باشید شما برای اسلام وقرآن كتاب آسمانی مسلمانان هدیه داشتید كه به امام امت خمینی كبیر تحویل دادید از شیون وزاری دوری كنید كه باعث عذاب روح من نباشد و شاد باشید كه دشمن به وحشت درآید.

 وصیت به همسرم : فقط به تربیت فرزندم بكوش و او را طوری تربیت كن كه چون رزمنده ای شیردل در آید واسلحه ام را بردارد وراه پدر را دنبال كند و تا آخرین نفس در این راه باقی بماند و لباس فرم سپاه را به تن فرزندم بكنید . همسرم من از تو راضی بودم و خداوند از تو راضی باشد مرا در كنار برادرهمرزمم شهید هادی نورمحمدی دفن كنید وهر ساله برای من سالگرد برپا كنید تا جایی كه امكان دارد شبهای جمعه یا هر شبی كه می توانید به برادران بگوئید برایم قرآن بخوانند ودر موقع دعا یادی از ما بكنند وهر وقت بیكار شدید برسرقبرم بیائید و برایم فاتحه بخوانید كه هم مرا خوشحال می كنید وهم خودتان تا اندازه ای خوشحال خواهید شد .

امام را تنها نگذارید و چون امام خمینی نماینده امام زمان (ع) است و برای او همیشه دعا كنید .

 

خدایا سه چیز را از تو می خواهیم كه قلبم روشن شود:

1= محبت خودت

2= محبت آن كاری كه عمل به آن كار تو را خوشنود می كند

3= محبت آنهایی كه تو را دوست دارند.

 

*  *  *

 

مبادا خویشتن را واگذاریم                 امام خویش را تنها گذاریم

كه خون هر شهیدی لاله است          مبادا روی لاله گذاریم

خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدی تو را به جان مهدی خمینی را نگهدار

 

و السلام علیكم و رحمة الله و بركاته

 

 

 

آخرین به روز رسانی در جمعه 20 ارديبهشت 1392 ساعت 19:07